Tema: Re: kaip teisiškai “atsikratyti” kaimynės šuns
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-03 12:59:10
Na nia, reikia suprasti, kad diskutuojant negražu yra švelniai keisti temą, numetant kokią nors globaliai skambančią repliką.
Taip, aš sutinku, kad būtų nuostabu visom kryptim keisti. O jėgų yra? O jei jėgų nėra pakeisti VISKĄ, tai tu palaikai nuostatą, jog tokiu atveju nebūtina visai niekur keisti?

Aš sutinku su tavo mintim, o tu manosiom nepritarei, išsisukinėji.... negražu...

Jei tu būtum ne iš tų, kurie numeta šiukšlę vien todėl, kad ten ir taip pilna šiukšlių, tai nesiginčytum. Aš juk parašiau, kad aš sąmoningas, tai ir tu parašyk, kad tu sąmoningas, ir pritark, jog keisti pasaulį reikia PRADEDANT NUO SAVĘS, o vien dėl to, kad kažkas kažką blogai daro, nepateisina tavo paties blogų poelgių.

Ar man dabar specialiai pradėti mėtyti nuorūkas, nes šunų šeimininkai debilavoti aplinkui gyvena? Daiva D. yra teisinga šaunuolė, o su tavim pastoviai ginčai gilesni verda. Dar apie šunų prilyginimą atvirai nešiojamiems ginklams pradedam, tai bus geras fleimas. :))))

Johnas.
P.S. Faktai, tu šunį visgi turėjai, berods į stiklo duženas pakrūmėje sausgyslę buvo susipjaustęs. Jei neturi dabar - kas nutiko jam?