Tema: Re: Beveik i tema
Autorius: CinCas
Data: 2009-03-03 20:18:27
galiu ish savo patirties pasakyti, kad visos shitos dokumentacijos kruva
buvau susirinkes ir liudijimus ir tt ir tp.
kadangi darytis savo patalpas smulkiam verslui yra absoliuti savizhudybe,
tai mintis buvo nuomotis patalpas veikianchiame restoranelyje ir ten ateiti
viena ar dvi dienas i svaite, pasigaminti ka reikia ir visa ta parduoti
kitiems tashkams ar pan.
tachiau atejo ponia ish veterinatrijos tarnybos ir patikrinusi mano visus
turimus dokus ir ta restoraneli ishrashe dokumenta, kad aceit ta vieta man
dirbti nepritaikyta ir prirashe visokiu punktu kaip ir kodel, kuriu dauguma
yra visishkai absurdishki. tuo tarpu ta kavinuke dirba iki shiolei ir vargo
nemato,. bet ash joje negaliu dirbti....
taip pat jeigu norima gamintis kazhka idomesnio(kitokia gamybos
technologija, nei tarkim bulkuchiu su kopustais ar kebabu)individualus
gamintojas turi pasidaryti produkto sertifikavima t.y. siusti meginius i
laboratorija, nustatyti dregmes, galiojimo terminus ir visokius kitokius
marazmus, kas kainuoja laika ir pinigus. kai tuo tarpu veikianchiam
restoranui pakanka tik technologines lenteles ar recepturos.
taigi viska susumavus gaunasi dxja visokiu popierizmu, debilizmu, patepimu
ir kitokio bredo, kuriam ishsrebti turi buti ne smulkus verslininkas
megstantis savo amata, bet vadybininkas, tada teisininkas ir tik tada
virejas/kepejas ir prie viso to su daug pinigu ir pazhinchiu.
tai aciprashau ash gal geriau padirbsiu kitur, kur nereikia tokios nesamones
ishsrebti ir poto zhilti puse gyvenimo, kad kapeika atgautum ar duok dieve
vel koks istatymas nepasikeistu ir uzhkrautu ant sprando dar nashtos
bereikalingos.
 kitas galimas variantas ieshkotis kazhkokiu tai verslo partneriu ir daryti
imone ir pan, kas jau nebera toks jau smulkus verslas ir prasideda visokie
isipareigojimai kas tolygu kilapai ant kaklo....

taip pat ishsiimant ta maisto gamybos liudijima tetos buvo labai
nustebusios, nes ant vilniaus tai yra vienetiniai dalykai ant vienos rankos
pirshtu suskaichiuojami ir tai ish senu laiku uzhsilike, manychiau vienas
ish ju yra ta bobute kalvareikoj kuri kepa duona ir sausainius bei pyragus