Tema: Re: Beveik i tema
Autorius: bzik
Data: 2009-03-03 10:15:16
firmele atstovauja prekes pakuote, po kuria slepiasi kazkokiu gamybai
reikiamu normu igyvendinimas ir pirkimo cekis, jei kazkas bus labai blogai.
O bobute yra konkretus asmuo, kuri pamatai pirmiau nei jos produkta. Ir cia
zaidzia emocijos, zmogaus patrauklumas. Jei ji tvarkinga, panages ne
zemetos, tiketina, kad ir produktas tinkamai paruostas. Bet jei ne, tai kur
ir kam eisi skustis :)