Tema: Re: Beveik i tema
Autorius: Silvano
Data: 2009-03-03 13:52:34
na, tolimuosiuose rytuose ir kultura kita, ir rinka kita, o reikalavimai tai
isvis neispudingi (cia taip speju) :)))
be to, as dar karta kartoju, kas nori, tas padaro...va vilniuje, tikrai ilga
laika basanaviciaus g. salia SEB ir NORD banku, prie tos cerkves zaliu
kupolu, stovedavo bobute su vezimeliu is kurio prekiaudavo visokiom
bulkutem...dabar jau lyg ir nebematau jos...tai reiskia, kad imanoma viskas,
jeigu tik noro turi..o del normu tai tikrai nera ka verkt...maistas yra
jautri sritis ir kontrole turi buti labai griezta...