Tema: Re: Beveik i tema
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-03 11:56:52
o vat as turbut pas tokias moterishkes beliashu nepirkchiau net katik traukiniu gryzhes ish konc lagerio... na nesukelia man pasitikejimo, nesukelia...
O ir tie patys kebabai - aishku skrandis lepus mano, ale jei kada susigundau ir visgi nusiperku.. na pavadinkim taip, turbut tuose kebabuose kokiutais turkishku feromonu yra, bo tik suvalgau, skrandis ishkart "suturkeja".. atsisako dirbt:)

Tokiu prboblemu toje pachioje vokietijoje perkant kebabus turku kavinukese nekyla.. tiesa ir kebabai ten kitokie, atsiprashysiu gurmanu, bet ten jie, kaip greitas maistas, tikrai skanus...