Tema: Re: Beveik i tema
Autorius: Anita
Data: 2009-03-03 14:29:23
plavali znajem :) ir vokiskus kebabus valgem, ir lietuviskus, ir tikrus
normalius kebabus tame paciame vilniuje (beje ,visai skanus.man patiko)
tai tamstai gal nesukelia, sakau gi, man pvz. irgi ( nu nebent jau labai
kelias dienas nevalgius buc)
bettaigi ne visi su vokietijose/belgijose/anglijose islepusiais skrandziais
perka :))

tiesiog nepasitikejimas yra tokias pardavejais ir tiek
bet tai dar nereiskia, kad kitiem neskanu ;)