Tema: Re: Mazgai?
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-28 11:48:59
Tai ir aš užveržiu ant kotelio, bet vistiek gaunasi kad pirma vija
remiasi į lopetėlę ir būtent lopetėlė tą viją ir nupjauna.
O kilputės atveju šitoks mazgas koks pavaizduotas laiko užtikrintai, nes
analogiškas tam lopetėlės mazgui irgi būna kad nutrūksta ant kilputės,
nes kilputė nėra ideali, ji sulenkta iš vielos su galiuku, vat būna kad
tas galiukas nekoks ir valas užsiklynija, nusispaudžia ir nutrūksta.