Tema: Re: Mazgai?
Autorius: VP
Data: 2011-07-04 11:19:33
kazhkaip pas mane shiemet toks pastebejimas susidare, kad fluorokarboniniai
(ne dengti fluorokarbonu, bet butent 100% fluorokarboniniai. nu bent taip
deklaruojami ant pakuochiu) labai "jautrus mazgams". Biski ne taip
"uzhtempei" - truksta kaip plaukas. Biski mazgas "susisuko" - truksta. O be
mazgo - fig nutrauksi...