Tema: Re: Mazgai?
Autorius: VP
Data: 2011-07-28 10:51:36

> Papaišiau ant greito kaip atrodo kai pririši prie lopetėlės ir prie
> kilputės. Kilputės atveju gaunasi kad silpniausioje vietoje valas pats
> save veikia, t.y. mazgas toks gan patikimas. Lopetėlės atveju valo
> kraštai įsiręžia į lopetėlės briaunas, dėl ko, spėju, ir nelaiko tas
> mazgas. Ypač tas galioja mažesniems kabliukams, nes metalo storis kur
> kas mažesnis ir nupjauna valą.

Na, vizualiai lyg ir taip atrodo :) tik uzhverzhineju "labiau ant kotelio",
tai "neuzhsismaukia" taip stipriai ant lopeteles. manau ir jegos kiek kitaip
pasiskirsto. O kilputes atveju visai ne taip gaunasi :) nes mazgas pas mane
lieka "ant kotelio priesh kilpute", o per kilpute eina tik valas ir jokiu
mazgu :)