Tema: Re: Mazgai?
Autorius: Casper
Data: 2011-07-11 15:43:57
Sita pati, uz kurio galo laikai kabliuka risdamas mazga? Jei laikai uz
kotelio ir vynioji link islinkimo, tai gali buti ta priezastis del ko
nelaiko mazgas. Bandyk risti laikydamas uz kabliuko islinkimo, suverzinet
mazga pradek nuo laisvo galo ir turetu laikyti ;) As taip pat spjaudziaus
kaip ir tu kol vienas dede neparode ka blogai darau :)