Tema: Re: Mazgai?
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-27 15:25:37
Viską taip ir darau, kaip nupasakojai. Nu ir po smarkesnio timptelėjimo
"pyst" ir nutrūksta. Žinoma, kažkiek laiko, bet tas pats valas ant
kabliuko su kilpute nu taip grubiai dvigubai geriau laiko.
Bandžiau mono valus (nuo stroft, balzer iki senų noneim), fluorocarbono
turiu salmo ir dar kažkokio. Situacija tokia, kad su lopetėle geriausiai
laiko minkštas mono valas, fluorocarbonas yr kietas, ir trūksta tikrai
greitai.
Kabliukų su lopetėlėm turiu bent 4-5 rūšių, su visais tas pats š.
Nu tai varijantai, kas kaltas, yra trys:

1. Puškinas
2. Lopetėlė nupjauna valą (visi turimi kabliukai brokuoti)
3. Kreivos rankos

Vat ir siūlau pastatyt alaus tam, kas parodys kaip normaliai bei
teisingai surišt tą kabliuką jomajo. Čia jau sportinis interesasas nekitaip.