Tema: Re: Mazgai?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-07-01 13:06:51
jei per lengvai trūksta ant mazgo, nusipirk laikas žvejoti Dragono HM
arba Dragono invisible.

įtariu valas arba senas, arba tufta papigiaiska.
jei mazgas išsiriša - plonink jo diametrą, ar storink kabliuko diametrą.
bet visgi, įtariu kad valas bus susenęs.

Pats Dragonas yra lenkų ženklas, bet po juo rimta japoniška gija
(primiršau gamintoją), yra dabar jie užsivežę šviežio (užvežė [prieš dvi
sav.)
man labai paliko įspudį. 4nr strimerinį (tiemco) kablį, 0.22 mono
atlenkia... ko iki šiol nebuvau patyręs.

ir galų gale, nepirk ką siūliau, pirk valą kainuojantį daugiau nei 15Lt
už 100-150m, neseniai atsiradusį prekyboje ir žinomo prekinio ženklo.
esu tikras - keisi valus kas mėnesį-du ir džiaugsies stebėdamasis jų
patvarumais.