Tema: Re: Mazgai?
Autorius: VP
Data: 2011-07-27 14:59:14
Hmmm... nieko asmenishko, bet... gal ponams rankos kur ne ish ten dygsta, ar
ne tam "priderintos"?
tuo pachiu mazgu rishu kabliukus ir su kilpute ir su lopetele. ir neturiu
(tfu tfu tfu) jokiu problemu. gal kiek patogiau uzhrishinet ta kabliuka,
kuris su kilpute, bet buna taip, kad atvazhiavus i parduotuve nerandu man
reikiamo dydzhio ar formos kabliuku "su kilpute", tai nesuku sau pautu ir
nesiblashkau puo parduotuves ieshkodamas. perku su lopetele.

staigiai permetus akimis ka siulo "senelis googlas", tai neradau butent
tokio mazgo, nors esu tikras kad daugelis ji naudoja. panashiausias butu gal
i "uni knot". bandau nupasakot:  darom valo kilpute, pridedam kilpute prie
kabliuko kotelio taip, kad kilpute butu kabliuko puseje. laisva galiuka
5-6-7 kartus apvyniojam aplink kilpute (ir kabliuko koteli kartu). po to
laisvaji galiuka perkisham per kilpute, paseilinam ir neskubedami
uzhtraukiam. jei kabliukas uzhtraukimo metu isisege i lupa - galesit
pabandyt nutraukt kabliuka "asmenishkai".