Tema: Re: Mazgai?
Autorius: Romas
Data: 2011-07-27 14:07:46
soory, nesupratai , tai ne mazgo problema , o kabliuko gamybos defektas.
ir manai pergyvenu del to ?? kabliukas i siukslyna, risu kita.
jei susirises meskere zuklauju kelias dienas neisvykdamas, tai sistemele
be poreikio kazka keisti neperrisineju.
Jei isvykstu is zukles ir ilgesni laika nezvejoju tuo irankiu galioja taisykle-
sistema naujai zuklei risama is naujo be kompromisu !!!
o kas del kabliuku su kilputemis irgi esu rades defektiniu gaminiu.
beje jei pririsus kabliuka ir verziant nutruksta , tai pirmiausia risu sunmazgi ant
valo ir bandau valo stipruma , jei tinkamas , tik tuomet risu antra kabliuka.

Romanas
visi turime savus poreikius, cia galime tik pasidalinti savo patirtimi.
va greit baigsiu darbinius reikalus ir pirmas darbas namie  - pora kg
kvieciu i vandeni supilti , tegul  mirksta ::))