Tema: Re: Mazgai?
Autorius: VP
Data: 2011-07-27 16:06:01
a va su florokarbonu tikrai yra problemele del "visokiu mazgu laikymo"... ir
ne tik kabliuku pririshimui naudojamu... kazhkaip nuo praejusiu metu rudens
daugiau paeksperimentavau su fluorokarboniniais valais ir padariau ishvada
kad ash geriau jau gaudysiu su mono - nu nepastebejau jokiu privalumu
realybeje :( pradzhioje galvojau kad sistemelems visokioms raishioti,
pavadeliams bus labai gerai, nes kietokas valas, mazhi pavadeliai mazhiau
painiojasi ir t.t. deja, ilgainiuj pasirode kad painiojasi gal ir mazhiau,
bet... trukineja zhymiai dzhniau, dazhniausiai truksta po kazhkiek laiko
butent per "mazgelius". kada prie kabliuko, kada prie suktuko, kada tiesiog
pavadelio tvirtinimo vietoje.... zhodzhiu nepatiko...

o apie kabliuku pririshima. uzhtraukdamas mazga zhiurek kurioje kilpeles
puseje liko "pagrindinis valas". Vienu atveju pakirtinejant valas eis "per
lopeteles krashta", kitu atveju lopetele liks "uzh valo". Pirmu atveju
lopetele gal ir tures itakos (nekokybishko kabliuko atveju gal net ir
nupjaus vala), antru atveju lopeteles itaka - minimali. Ir zhiurek
uzhtraukdamas ar "nesusimete apvijos". jei susimeta - mazgas tiesiog
atsirisha...