Tema: Re: Mazgai?
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-27 16:54:37
On 2011.07.27 17:10, VP wrote:
> [...]
> daugiau paeksperimentavau su fluorokarboniniais valais ir padariau ishvada
> kad ash geriau jau gaudysiu su mono - nu nepastebejau jokiu privalumu
> realybeje :( pradzhioje galvojau kad sistemelems visokioms raishioti,
> pavadeliams bus labai gerai, nes kietokas valas, mazhi pavadeliai mazhiau
> painiojasi ir t.t. deja, ilgainiuj pasirode kad painiojasi gal ir mazhiau,
> bet... trukineja zhymiai dzhniau, dazhniausiai truksta po kazhkiek laiko
> butent per "mazgelius". kada prie kabliuko, kada prie suktuko, kada tiesiog
> pavadelio tvirtinimo vietoje.... zhodzhiu nepatiko...

Aš po truputį irgi kažkaip panašiai pradedu galvot ;]

> o apie kabliuku pririshima. uzhtraukdamas mazga zhiurek kurioje kilpeles
> puseje liko "pagrindinis valas". Vienu atveju pakirtinejant valas eis "per
> lopeteles krashta", kitu atveju lopetele liks "uzh valo". Pirmu atveju
> lopetele gal ir tures itakos (nekokybishko kabliuko atveju gal net ir
> nupjaus vala), antru atveju lopeteles itaka - minimali. Ir zhiurek
> uzhtraukdamas ar "nesusimete apvijos". jei susimeta - mazgas tiesiog
> atsirisha...

Papaišiau ant greito kaip atrodo kai pririši prie lopetėlės ir prie
kilputės. Kilputės atveju gaunasi kad silpniausioje vietoje valas pats
save veikia, t.y. mazgas toks gan patikimas. Lopetėlės atveju valo
kraštai įsiręžia į lopetėlės briaunas, dėl ko, spėju, ir nelaiko tas
mazgas. Ypač tas galioja mažesniems kabliukams, nes metalo storis kur
kas mažesnis ir nupjauna valą.