Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-13 20:34:55
tai jei hujova taktika.. ar siaip neismanymas kur siuncia kareivius.. tai ir
karas bus pralaimetas.. bet, jei stabe sedi.. ir viska teisingai suplanuoja,
sustrateguoja.. ziurek ir sekme aplankys ir be praradimu apsieis..
bet faktas, kad vienas vadas karo nelaimes.. beja tas kur sedi stabe irgi
nevisada gali elgtis taip kaip jam atrodo... daznu atveju virs jo yra dar ir
kiti, kurie politiskai sudelioja.. mato ne tik kara.. bet ir jo nauda, nors
kareiviai ir kitaip galvoja..
kaip ir versle.. yra "kareiviai".. yra "vadai".. yra "politikai"..  kartais
"vadai"="politikai", kartais dar ir ="kareiviai"