Tema: Re: Noriu garantijø
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-11 20:14:06
O prie ko cia krastutinumai? Tu ikisk nosi i belenkuria gamykla ir
pamatysi, kaip saldu.
Kaip ir kazkas cia gerai sake, kad statybininkai nama be direktoriaus
pastatys, nuo saves pridesiu, kad ta nama ir parduos ir net prageti
sugebes be direktoriaus, o vat direktoriui davus uzduoti pastatyti nama
jis begs ieskoti "visa galva mazesniu" tu paciu statybininku.
O del tu "pazystamu kurie pasakojo" tai as irgi tau belenko galiu
prikurti cia ir dabar. Galu gale jei jau taip nepatinka tavo draugams ju
  "verkslenantys darbuotojai" tai lai meta juos nx gi "eile uz duru
laukia", tik kazkodel niekas nieko nemeto, nes zino, kad darbuotojas
kuris jau pas tave ishsilaikes per bandomuosius ir pan yra aukso vertes,
nes jei tau ji reikes keisti tai kainuos labai ir labi daug.
Ir jei nesuvoki, kad versle kaip ir politikoje karaliauja "dvigubi
standartai", tai uzduok klausima tiek direktoriams tiek darbuotojams,
kas sunkiau dirba angliakasys ar imones direktorius.