Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-10 13:24:33
darbdavys uzsidirba.. savo ideja, pinigais.. rizika..  bet vienas sunkiau ir
ilgiau dirbtu kol gautu graza... tam ir samdosi, kad jam greiciau graza
butu..  faktas, kad tai turetu buti kaip dvieju saliu sanderis.. bet dazniau
darbdaviai galvoja, kad tai jie visa galva auksciau.. ir jei ne tu, tai
kitas rytoj dirbs ir  dzin.. nesiskaitymas..  ir pan.. zinoma buna ir is
kitos puses visokiu.. kalbu apie dazniau pasitaikancius atvejus:) man
zinomus..