Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-08 12:40:45
na mane nervas ima tuomet kai tik minimuma darbuotojas uzsidirba... nes as
zinau tik viena - jis juo nebus patenkintas, o nepatenkintas darbuotojas =
nuostolis imonei.. taigi tam ir laviruoju visada, nors tas momentas jau kaip
ir praeityje, nors ne paslaptis kad verslas buvo pradetas nuo minimumu.

O del nacionalistinio bruozo tai zinai turim bent kuo pasigirti - estai
leti, latviai ziopli, o lietuviai apskritai nesugyvenami :)
Patiko straipsnio dalis lietuvos ryte - lietuvios anglijoje bijo ivardinti
viesai savo imone kad kiti lietuviai neateitu reketuoti...