Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-12 13:36:01
Kaip ir is kitos puses, kad turetu butu ta pagarba. Vienu ar kitu atveju -
veiksmas turi buti abipusis.

"-Lameris-@UK"  wrote in message news:it2425$8od$1@trimpas.omnitel.net...

Patikslinu - yra du darbdavių tipai - kurie sau užsidirba, ir kurie sau
neužsidirba. Pvz. pas mane apsilankė santechnikas. Aš jam darbdavys. Aš sau
neužsidirbu. Kitas pvz. - akcininkas. Jis darbdavys, ar ne? Ne, ne
darbdavys, bet sau užsidirba. Ir dar kitu atveju UABo savininkas dirba ir
direktoriumi, jis ir darbdavys, ir akcininkas. Taip, jis tada sau užsidirba.
Bet bet kokiu atveju reikia padėkoti tau dirbančiam, nepriklausomai nuo to,
ar pats sau užsidirbi, ar neužsidirbi. Čia ne pinigų, o kultūros reikalas.