Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 13:23:03
Patikslinu - yra du darbdavių tipai - kurie sau užsidirba, ir kurie sau
neužsidirba. Pvz. pas mane apsilankė santechnikas. Aš jam darbdavys. Aš sau
neužsidirbu. Kitas pvz. - akcininkas. Jis darbdavys, ar ne? Ne, ne
darbdavys, bet sau užsidirba. Ir dar kitu atveju UABo savininkas dirba ir
direktoriumi, jis ir darbdavys, ir akcininkas. Taip, jis tada sau užsidirba.
Bet bet kokiu atveju reikia padėkoti tau dirbančiam, nepriklausomai nuo to,
ar pats sau užsidirbi, ar neužsidirbi. Čia ne pinigų, o kultūros reikalas.