Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-08 11:39:18
man isvis nesuprantamas toks poziouris, kad jei dirbu vadinasi viska sau
uzsidirbu ir darbdaviui turi nelikti nieko.l jei darbdavys uzdirba is tavo
darbo tai jis vagis, lochas, reik eit smaugt ant algos ir t.t. tai leiskit
paklausti ko ne ant save stokie darbuotojai dirba? kam jie is vis leidziasi
samdomi?