Tema: Re: Noriu garantijų
Autorius: sinkleris
Data: 2011-06-11 18:29:41
nereikia taip i krastutinumus mestis apie mirtinas darbo salygas ir tuo metu
limuzine cigara rukanti sefa :) as pats esu samdomas darbuotojas, ir butent
del anksciau issakytos minties vis dar juo esu. keletas labai artimu draugu
turi firmas ir pradejo nuo nulio ar su paskolomis visam procesui uzkurti -
tai kai matau kiek jie patys aria ir kai jie papasakoja apie darbuotoju
verkslenimus kokie jie vergvaldziai ir panasiai - ir juokinga ir graudu. bet
kuris is musu gali buti direktorius, taigi pirmyn :)

"trickyvic" <meilas@meilas.lt> wrote in message
> Jo sitaip? O kogi tada tas
> nuotykiu-ieskotojas-ryztingasis-gudrusis-investitorius, ieskosi sau ir
> dirba su "visa galva zemesniais" uz jy? Blia kazkaip nelygis, juk ir is
> viso visi darbuotojai yra lochai, ane?
> Pvz. Ar direktorius yra visa galva aukstesnis uz jo gamykloje dirbanti
> darbininka kuris pvz lieja plastika i formas ( sveikatai kenksminga
> atmosfera, buninatis darbas)?

>>> auksciau.. ir jei ne tu, tai kitas rytoj dirbs ir  dzin..