Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-03-28 08:33:27
On 2017-03-27 17:21, Bronco wrote:
> Tai o kaip jam reikia updeitintis?

Kultūringai veikiantis softas updatinasi tada, kai jį paleidi ir
patyliukais servisų jokių nepakuria.

> Firefox irgi turi atitinkamą servisą,
> tik jis updeitina tik firefox naršyklę, o guglo update servisas
> updeitina ir kitus google appsus.

Firefox updatinasi tik tada, kai Firefox paleidi ir under the hood jokie
firefox servisai nesisuka.

> Jei tu išinstaliavai chrome ir nepašalinai update serviso, absoliučiai
> jokios problemos nematyti.

Problema ta, kad tie pyderai niekada nepranešė apie tai, kad be chromo
suinstaliawo dar ir savo malwarą.

> Tas gupdate ten Stopped režime ir sėdėjo pas
> tave.

Na taip, stopped, tik kazkodėl pamačiau aš jį sukūręs dukrai accountą ir
ten paprašė admino pass tam, kad google update servisas pasileistų.