Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: amenox
Data: 2017-03-27 17:48:16
Buvo pamenu Google Talk, fainas ir paprastas appsas, paskui jį nukilino ir
pradėjo visiems kišt tą savo Hangouts. Dabar pas tą google krūva panašių
servisų, neaišku kuri daba liks finale -
http://www.androidcentral.com/google-talk-dead-hangouts-new-slack-project-fi-users-are-screwed-and-everyone-hates-allo
Su Skype bent jau šiandien paprasčiau viskas.

On 2017-03-24 11:31, Exo wrote:
> Tai reiškia jog neesi aktyviai naudojęs hangoutus, mūsų kontora
> pasirinkusi kaip innerchatą....

Aš net nesuprantu kur mes kreipiam diskusiją ir kam visa tai? :)

Aš pats naudoju skype ir hangouts ir visiškai nematau prasmės aiškintis
kuris iš jų geresnis ir patogesnis. Abu turi ir pliusų ir minusų.

Androide man hangouts patogesnis, windowsuose gal skype. Skype jusinu,
nes labai daug metų jį naudoju ir ten daugiausia mano kontaktų yra.
Šeimoje bendraujam pagrinde hangouts, taip pat su keliais draugais per
hangouts, nors jie ir skype turi.

Dėl skype naudingumo man klausimų nekyla, kol jis veiks, tol naudosiu.
Hangouts nori nenori, bet vis tiek turi, tai irgi galima rasti jam
pritaikymą.