Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-23 21:38:08
On 2017-03-23 12:09, Exo wrote:
> Aš naudoju ir hangouts ir skypą, galima nors vieną realų privalumą
> hangouts prieš skypą išgirsti?

Šiaip, aš apie Hangouts vs Skype ne žodžiu neužsiminiau savo postuose,
bet jei reikia, tai galiu ir apie tai parašyti.

Hangouts privalumai:

1. Yra kiekviename Android telefone, telieka sužinoti naudotojo google
acc registruotą mail'ą ir jau gali jam rašyti žinutes. Moka jis ir
automatiškai adresbooke pasikapstyt, jei leidi :)

2. Užtikrintai veikia (apie skype to nepasakyčiau, kartais pasitaiko
labai didelis lagas tarp gaunamų žinučių);

3. visuose įrenginiuose matai tą pačią žinučių istoriją, o ne kaip
pasiseks su skype.

> nes trūkumą tai galiu pasakyti iš karto,
> jis neturi desktop appso...

Teoriškai neturi, o praktiškai tai kas yra vizualiai atrodo ir veikia
kaip desktop appsas.