Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-26 17:48:27
Bet tai blexa, aš į tą Viberį kai pažiūriu, tai jo interfeisas taip max į
ikimokyklinukus orientuotas, man jau paskutinės Skype versijos su savo
apipavidalinimu gerokai pereboras, o Viberis ant tiek baisus, kad jo net
bandyt nesinori... Priminei ICQ - kaip aš pasigendu tų laikų, kai visi
naudojo ICQ ir egzistavo tam protokolui Miranda IM klientas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/