Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-26 18:01:26
On 2017-03-26 17:37, Andr wrote:
> Man tai kaip tik yra didelius pliusas, nereik kazkokiu niku, pastu
> zinot. Ar pagal pavarde is 50 Petraiciu bandyt atrinkt kuris yra tau
> reikalingas. Tie patys kontaktai is telefonu knygos iskart patampa
> viberio kontaktais.

Man tai kaip tik atrodo tragiškai. Aš visiškai nenoriu žinoti mano kelių
šimtų kontaktų vaiberius ir, juo labiau, kad jie sužinotų mano. Jei man
kažkieno kontaktai reikalingi, aš juos susirandu pats, o kieno man
nereikalingi ir neįdomūs, aš visiškai nenoriu, kad jie man staiga imtų
rašinėti žinutes.

Prieš kurį laiką vienas draugas man tuo pačiu argumentu bandė viberį
įpiršt, tai kai pasakiau, jog man šitas argumentas skamba kaip visiška
katastrofa, tai jis taip ir liko nesupratęs :)

Trumpiau tariant, mes visi esame skirtingi, mūsų bendravimo įpročiai
irgi skirtingi ir nereikia stebėtis, jog kažkam tokie "patogūs" viberiai
ir whatsapai visiškai netinka.