Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-27 17:11:34
On 2017-03-27 08:18, Lawrence Jamieson wrote:
> Tai jie tavo kontaktus jau žino, tavo telefonas jau yra jų adresų
> knygelėje. Tad nieko tragiško čia tikrai nėra. Na, nebent tas faktas,
> kad tu dalini savo telefoną per daug kam :)

O skirtumą tarp kontakto telefone ir kontakto vaiberyje jauti? Iš
neturėjimo ką veikti, kaip taisyklė, žmonės telefonu neskambina ir sms
nesiunčia, o pamatę kažką "gyvą" messengeryje būtinai parašo. Plius, ten
šimtus metų tas kontaktas kažkur yra adressbooke ir niekas galvos dėl jo
nesuka, o kai jis staiga atsiranda vaiberyje, tai suveikia "naujumo"
jausmas, ale "o kodėl man šitam naujai į kontaktus papuolusiam senam
pažįstamui neparašius?" :)

> O tai kodėl tada tie tau visai neįdomūs ir nežinomi tavo kontaktai sėdi
> tavo adresų knygutėje? :)

Kad tu pasidomėtum :) Aš visą gyvenimą kontaktus tik pildau ir
atnaujinu, o senų netrinu, nes maža kas, gal staiga kada nors pravers.
Nenustebčiau, jei dauguma taip daro.