Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-23 23:17:43
Tiesa sakant labai (labai) norėčiau pereiti prie hangoutsų, ir juos
naudoju su keliais žmonėm, bet patikimumo juose nematau, ir nesuprantu
net kodėl. Atvejai:

Siunčiu žinute žmogui, kuris hangoutsus gauna tik gmaile (telefone ineto
nenaudoja), tai realiai žinutes gauna tik į Archyve, jeigu neprisijungęs
tuo metu kai siunčiu, vėliau nepasiūlo. Kartais ir prisijungęs gauna tik
kai patikrina, automatiškai no go.

Skambučiai - skambinu kitam kuris naudoja hangoutus - anam nė pypt.
Voice, Video callai. Kažkada vėliau ar tai meilu, ar tai per tuos pačius
archyvus pamato missed call. Realiai paskambint išeina tik tiem, kas
laukia jų, arba neseniai atsidarę hangoutus arba išvis laiko atidarytus.

Video call. Kai jau pavyksta prisiskambint pokalbis prasideda gerai, bet
per minutę-dvi kokybė palaipsniui degraduoja iki nebesusikalbėjimo.
Išjungus įjungus kamerą kartais praeina, kartais visai neberodo.

Voice call - iki šiol nesuprantu, kaip permesti loudspeakerį į ragelio
režimą. Iš video skambučio išvis gal net nėr ką paspaust.

Nu ir galiausiai kai dar vienam žmogui su senu 2.4 androidu (Google
talk) parašiau žinutę, telefonas pasikabino, po perkrovimo nei talk, nei
hangouts, nei gmail pas jį išvis neveikė nei per niekur kol telefono
nenuresetinom ir per jį neišsiuntėm žinutės (po kurios vėl telefone
Talkas nebeveikė, bet kitur bent praeidavo).

Pačiam bėdų nėr, tiek desktop/chrome appsas veikia, tiek telefone, gaunu
kai rašo.

Tai vat - kaip patyręs naudotojas - papasakok ką nors :)