Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: Exo
Data: 2017-03-24 11:31:36
Tai reiškia jog neesi aktyviai naudojęs hangoutus, mūsų kontora pasirinkusi
kaip innerchatą.... visų pirma, jis desktopo appso neturi! Tu turbūt
"pamiršai" kad ta appso parodija yra pluginas prie niekam nereikalingo
chromo ar ne? Irt ne gana to, norint kad ta parodija veiktų, tai turi veikti
suknistas chromas visą laiką backgroude....  kitas dalykas jog jis yra
nepatogus ir vis tiek žmonės kur gali naudoja skype, nes jis way more
useful...

Exo

On 2017-03-23 12:09, Exo wrote:
> Aš naudoju ir hangouts ir skypą, galima nors vieną realų privalumą
> hangouts prieš skypą išgirsti?

Šiaip, aš apie Hangouts vs Skype ne žodžiu neužsiminiau savo postuose,
bet jei reikia, tai galiu ir apie tai parašyti.

Hangouts privalumai:

1. Yra kiekviename Android telefone, telieka sužinoti naudotojo google
acc registruotą mail'ą ir jau gali jam rašyti žinutes. Moka jis ir
automatiškai adresbooke pasikapstyt, jei leidi :)

2. Užtikrintai veikia (apie skype to nepasakyčiau, kartais pasitaiko
labai didelis lagas tarp gaunamų žinučių);

3. visuose įrenginiuose matai tą pačią žinučių istoriją, o ne kaip
pasiseks su skype.

> nes trūkumą tai galiu pasakyti iš karto,
> jis neturi desktop appso...

Teoriškai neturi, o praktiškai tai kas yra vizualiai atrodo ir veikia
kaip desktop appsas.