Tema: Re: kas darosi su skypu?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-03-24 20:27:28
Čia visi atvejai su skirtingais žmonėm :)

Man video pokalbiai aktualu, kai reikia kam nors techninį klausimą
atsakyt, tai video paleidžia ir iškart galiu sakyt kurį laidą pajudint,
ar kas blogai sujungta.. Skaipo instaliuot į telefoną nenoriu, nes
nepalaiko invisible normaliai.. Viberį kažkada instaliavau pabandyt, tai
kokie 30 žmonių sužinojo apie tai dar man nespėjus susiorientuot kas
vyksta, iš jų bent keli nepatingėjo paklaust kodėl nemiegu 4 nakties.
Taip ir ištryniau nesupratęs kokią varną pamiršau nuimt :)