Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Laimis
Data: 2016-02-18 00:25:20
Caponi rašė:
> Nu tai jo, [mikro] gi rašė, kad bėda visiem klientam, kuriem jis taip
> pridalino, tai aš visų pirma tai ir turėjau omeny. Bet sau asmeniškai,
> jei ką, irgi dalinimam jokio reikalo nematau, nepamenu jau kaip elgiausi
> su pirmais savo kompais ir ~2GB talpos diskais :-), ale kai pradėjau
> suprast ką darau ir kodėl, tai pamačiau, kad naudos iš dalinimo nėra
> jokios (OK OK - tu sau tinkamą scenarijų sugalvojai :-)), žymiai
> paprasčiau naudot >1 fizinį diską.

Na, tai elementariai paskaičiuok. Diskas, tarkime, 500 GB. 50 GB
sisteminės particijos image'ą teoriškai ir praktiškai gali kas savaitę
per keliolika offline'inių minučių nupūsti. Kaip ir user data ne visas
šlamštas backup'inasi, o tik selektyvūs 25-50% visos apimties su delta
kompresija (laikas — vieta — pinigai). Kaip būtų tavuoju atveju su
backup'ais? Tie patys user'io selektyvūs 25-50% visos particijos, o kaip
su sistema? Image'o jau selektyviai nepadarysi...