Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Kesha
Data: 2016-02-17 10:07:08
Paprastai dabar ssd laikais ir neskaldom (nes prie ssd dažniausiai būna
ir kitas didelis hdd "šiukšlėm"), bet seniau kai hardas vienas ir
didelis, daug patogiau atskirti particiją sistemai ir joje laikyti
sistemą, o user failus ir tos pačios sistemos image kitoje didelėje
particijoje, nes windozės labai user friendly, tai ir atitinkamai
prisikviečia daug draugų, kuriuos dažniausiai greičiau ir efektyviau
išprašyti, ištraukiant sistemą iš image.