Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-17 21:11:53
On 2016-02-17 19:20, Caponi wrote:
> Nu OK OK, nesimuškim, likim kiekvienas prie savo nuomonės, bus taip,
> matyt, geriausia :-)
> Juolab, kad, kaip pats pastebėjai, su SSD karta tema darosi nebeaktuali :-)

Šitie diskų skaldymo "religiniai" ginčai njusuose karts nuo karto
išlenda kiek aš pačius njusus prisimenu :) Tiesiog nėra čia vienos
teisingos nuomonės, realiai abu variantai (skaldymas ir neskaldymas)
turi ir pliusų ir minusų. Aš galėčiau čia krūvas tų pliusų minusų
privardint kiekvienam variantui, bet šiandien tingiu :)

Dėl smagumo tik vieną nestandartinį variantą paminėsiu - drivepool. O
drivepool ir visiems jo analogams patogiausia skirti atskirą particiją
arba visą diską. Kadangi kalbam apie SSD, kurie, kaip taisyklė dar
naudojami ir sistemai, tai lieka tik skaldyti.

Aišku, galima iš principo neskelti ir leisti drivepol'ui naudoti visą
diską, bet tada gausis bibienė su duomenų kiekio balansavimu per kelis
SSD ir drivepool kilnos bereikalingai duomenis pirmyn atgal, arba reiks
pačiam apsirašyti kažkokias protingas balansavimo taisykles, kad jis
ignorintų, jog tu pvz. į pirmą ssd kokių nors žaidimų priinstaliavai.

Išvada - tokiu atveju iš neskaldymo tik gausis papildomas galvos
skausmas, reiškia kartais logikos disko skaldyme tikrai esama.

O skaldant paėmei 2 vnt. ar daugiau SSD, skėlei norimu santykiu, disko
pradžia OS'ui, disko galas drivepoolui ir sėdi atsilošęs :)