Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-17 20:41:38
Tada, kai daromi bet kokie veiksmai su particijom yra papildoma rizika, kad
kažkas gali nesigaut (taip, žmogiškos klaidos atmest negalima, bet ne vien
tik tai gali būt priežastis) ir susipis ne tik tai, ką tu judini, bet ir
visa kita kas yra tame pačiame diske. Tiesiog sugrius MBR'as, ar ten dėl
kažkokių priežasčių tavo "nejudinamos" particijos pradžia įsirašys (nes bele
ką su particijom darant tie įrašai atnaujinami) ne tuo adresu ir pzdc. Aš
tiek visokių fokusų prisižiūrėjęs su diskais, kad tam pas mane
"paukščiukas", px kad ten kompas padirbt porą-trejetą valandų papildomai
turės (man gi nereikia su žvake stovėt, kol jis ten savo terabaitus
kopijuojasi :-)), bet aš noriu būt 100% ramus, kad nereikės raudonuot prieš
klientą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/