Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-16 22:15:07
tai cia gal savo kompe dar galima pasiknibinet, bet tu neisivaizduoji, kaip
uzpisa, kai tata masiskai... bo pries n metu instaliuoti daugelis mano kompu
I panasaus dydzio particijas, o dabar pyst ir ispampo jie visur ir nebetelpa
I savo sumautus 50gb:/ kur win 10 su tokiu paciu softo kiekiu ir net tomis
sakykime paciomis versijomis laisvai sutelpa I 25 - 28gb...
krc, galvos skausmas, nekitaip:/

On 2016-02-16 21:44, [mikro] wrote:
> nop, keleta megu tik numete, kaip ir msizap nieko gero, nes ispirdlina
> nx viska, tai paskui beveik niekas nepasileidzia ir reinstalint softa
> reikia arba repairint...

Ten aš tik ms article ne tą skubėdamas prisegiau, bet matau, jog viską
teisingai darei. Na šiaip, ką aš galiu pasakyti, jei updeitų instalerius
ir tempus jau su disk cleanup'u pratrynei, tai kaip ir panaudojai visas
"oficialias" priemones. Dabar nebent gali tyrinėdamas lėtai step by step
landžioti po folderius ir trinti visokius tempus, cachus, kuriuos
palieka melejonas skirtingo softo pačiose netikėčiausiose HDD vietose,
nes winsxs nevertėtų rankomis liesti.

O kad trynimas rankutėmis būtų produktyvesnis, tau galėtų pagelbėti
šitas toolsas:

http://windirstat.info/

Labai gerai vizualizuoja situaciją diske ir greičiau surandi
pasislėpusias šiukšles.

Na ir dar kažkiek tau gali palengvinti gyvenimą Wise Disk Cleaner.

p.s. Abu paminėti softai yra portableapps.com rinkinyje.