Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-17 23:41:14
kaip ir minejau, raudonuot pries klienta gyvenime nera teke, nes backupa as
ir padarau. tik po reinstalo jo nereikia atstatyt, nes niekas is kitos
particijos by default speceliai negadinant kaip taisykle nesusigadina.
o vieno gabalo atveju betkokiu atveju tektu atkopint is to pries tai
padaryto backupo, kas yra papildomas laikas, o laikas pinigai. o dar ir tas
faktas kad useriai kaip minejau tvarkydami savus failus c: diske supisa
kanors sistemai, va tokiu atveju maciau dafiga ir dar biski. tada padarai
useriui skelta diska, paaiskini, kad i c: nelendi, d: tavo viskas ir darykis
ka nori - problemos praktiskai 100% nebelieka ir dar neteko matyti kad taip
per klaida butu useris ka nutrynes ir etc....
p.s. tarpkitko, useriai visada uz tai padekoja, nes zmoniems jneaisku kas
cia per visokie program files, program files x88 ir etc katalogai. maziau
durnu klausimu "va kiek daug vietos uzima, kas butu jei istrinsiu"...

"Caponi"  wrote in message news:na2et2$4bn$1@trimpas.omnitel.net...

Tada, kai daromi bet kokie veiksmai su particijom yra papildoma rizika, kad
kažkas gali nesigaut (taip, žmogiškos klaidos atmest negalima, bet ne vien
tik tai gali būt priežastis) ir susipis ne tik tai, ką tu judini, bet ir
visa kita kas yra tame pačiame diske. Tiesiog sugrius MBR'as, ar ten dėl
kažkokių priežasčių tavo "nejudinamos" particijos pradžia įsirašys (nes bele
ką su particijom darant tie įrašai atnaujinami) ne tuo adresu ir pzdc. Aš
tiek visokių fokusų prisižiūrėjęs su diskais, kad tam pas mane
"paukščiukas", px kad ten kompas padirbt porą-trejetą valandų papildomai
turės (man gi nereikia su žvake stovėt, kol jis ten savo terabaitus
kopijuojasi :-)), bet aš noriu būt 100% ramus, kad nereikės raudonuot prieš
klientą.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/