Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-17 12:08:20
Tai naudot 2 fizinius diskus OK, o vieną dalinti į dvi dalis jau ne OK?
Sistemą nuo duomenų atskirti privaloma.

"Caponi"  parašė naujienų news:na1b42$fli$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai jo, [mikro] gi rašė, kad bėda visiem klientam, kuriem jis taip
pridalino, tai aš visų pirma tai ir turėjau omeny. Bet sau asmeniškai, jei
ką, irgi dalinimam jokio reikalo nematau, nepamenu jau kaip elgiausi su
pirmais savo kompais ir ~2GB talpos diskais :-), ale kai pradėjau suprast ką
darau ir kodėl, tai pamačiau, kad naudos iš dalinimo nėra jokios (OK OK - tu
sau tinkamą scenarijų sugalvojai :-)), žymiai paprasčiau naudot >1 fizinį
diską.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/