Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-17 15:07:02
Tu neivertini useriu ranku kreivumo.

Kaip pavyzdys is mano praktikos. Susimeciau apdeita is WIN7 į WIN10. Po
kokio menesio supratau, kad nx man tai. Isinstalint nesigavo - nebebuvo
ankstesnes versijos failu. Atstatyti is imidzo ankstesne versija neleidzia -
atstatineja tik savo imidzus. Vienintelis variantas kuri sugalvojau ant
greicio - deti svaria WIN7 ir is jos atstatineti sistema. Paleidus
instaliacija iskilo problema - WIN7 neatpazista tos naujos WIN10 partiticiju
sistemos ar kaip ten tas reikalas vadinosi. Vienintelis budas, kuri radau
ant greicio (gal paguglinus ilgai buciau rades ir kita) - krautis is HirenCD
ir kurti is naujo partiticijas. Gal ir buvo galima duomenis issaugot, bet
ten jau reikejo manualus rukyt,o kai backupas ant gigabitinio interneto
kabo, nusprendziau kad greiciau bus viska performtuot.

Tuo tarpu, jei D diskas fiziskai butu buves kitame harde - problema butu
issisprendusi kabeliuko atjungimu.