Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Exo
Data: 2016-02-17 10:43:19
Ir viską dažniausiai vainikuoja klausimas iš serijos - "Čia mano sūnus
kažkokį žaidimą nori pažaisti, o TAVO tvarkytas kompas neveikia kažko...."
Nors pradinėse sąlygose dievagojosi jog gink die... jokių žaidimų namuose :)

Exo

"Kesha"  wrote in message news:na1b6f$fn7$1@trimpas.omnitel.net...

Teoriškai taip, bet praktiškai tai būna tik pradinės sąlygos :) poto
išlenda kiti norai, kurie dažniausiai telpa tik per langus...