Tema: Re: kaip apmazinti win 7x64?
Autorius: Audrimas
Data: 2016-02-17 11:56:00
Aš tai tokiem klientam kuriem galiu nurodyti kaip reikia elgtis su kompu
įvedu keletą taisyklių

1. naudoti kelis diskus ir saugoti reikalingus duomenis į išorinį diską
2. prieš man atnešant kompą pilnam perinstaliavimui viską ko jiem reikia
iš kompo pašalinti, tada man nereikia gaišti laiko saugojant ir sukant
galvą ko reikia ir ko nereikia saugoti
3. jei tai pakartotinis kliento apsilankymas, tai dažniausia jau būna
padarytas toks dalykas - nuskeliu nuo c disko kokius 30gb, ten
nuklonuoju pilnai sutvarkytą diską c ir paslepiu particiją kad jos
nesimatytų failų menedžeryje (aišku klonuoti į kitą diską saugiau, bet
nepatogu)

Taip darant visi virusuoti klientai yra tiesiog aukso vertės :) Gaila,
kad tai nėra mano tiesioginis darbas