Tema: Re: kaip mokama u darbus?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-10 12:21:30
matyt man labiau pasiseke :) Ne vienas nepradejo dirbt kol nepamate vietos
ir nebuvo aptarta ka ir kaip darom. O tu pokalbiu metu labai greit pasimato
kiek zmogus ismano.
As neatmetu subjektyvaus ivertinimo - jei zmogus savo isvaizda, poziuriu,
ismanymu man priimtinas, su juo rasiu kalba. Buvo tarpas, kai pirmuosius
isvariau, darbai sustojo. Visais kanalais klausinejom, zmones vaziavo
paziuret, kalbejom. Bet uztikrintumo, kad sitie tikrai padarys kaip noriu
nebuvo, todel tempiau sutarima ir ieskojau toliau.