Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-09 16:18:35
mazos kvadraturos saziningiau uz dienas, nes knisliavos daug daugiau, nei 10
lapu prisukt. Siais laikais, kai tiesiom rankom darosi sunku rast objekta,
pilnai tinka kvadratura. Nezinau kas daroma ir kaip, bet grubiai 2 zmonems
tokiam kiekiui:
1-1,5d. karkasui
1 d. gipsui susukt
0,5 d. sujungimams ir varzteliams uzglaistyt (realiai 2x, tad kol dziusta
reikia rast kitu darbu)
1 d. glaistymui (realiai 2x, tad kol dziusta reikia rast kitu darbu)
1d. gruntavimui ir dazymui (kol dziusta reikia rast kitu darbu)
T.y. per savaite dirbant turi spet. Jei kur suklydau, pataisykit.