Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-09 15:50:26
vienas minusas - neusitrei del kainos is karto. Daugiau taip nedaryk. Man atrodo pirkdamas ka parduotuveje visada pasiziuri kiek kainuos pries nusinesdamas prie kasos.
O is tavo parasymo tai atrodo, kad darbininkai yra pagalbinio lygio. Tokiems vasar mokejau iki 100 lt (bet ir tai savas zmogus). Jie imti belekoki tai ir po 80 budavo. Dabar jau smulkiems darbamas moku po 50 lt uz 8 val. Bet darbas nesunkus, kartu darbuojames (+ tas pats savas kur dirbo po 100, tai vasara jis dirbo su pliusu dabar as). Asmeniskai as dabar pagalbiniam mokeciau apie 60 lt, jei sunkus darbas (pvz betona nesioti) tai uz gera darba 80-100 lt.
Is dabartiniu kainu - 18 lt plyteliu klojimas ant lygiu grindu (kolja rusyje be didesniu pretenziju kokybei kaip sakoma is rankos, tik ranka gerai jau igudus:), dazymas 100 diena (per diena israse apie 50-60 kavdratu per diena du kartus). Pagal skelbimus dazymas apie 10-7 lt kvadratas, su glaistymu lyg ir apie 20-25
As uz 20 kv.m gispo susukimo mokeciau po 20-25 lt.
Uz glaistyma su dazymu irgi 20-25 lt. Jie kokybe prasta, irankiu neturi ir t.t. tai 20 kvadratu po 40 lt ir taskas. Jei netinka, tegusl sako savo argumentus. Kiek nori uz diena, ju reikalas, tegul sako ikainius uz darba.
Del draugo nepergyvenk, jis juos tesiog pazysta. Ir jie nejaucia jokio gailescio tave dulkindami. :)

T:)