Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: ND
Data: 2009-02-09 16:32:18
susinervijau paskaites, tik va nenoriu keiktis. si trapi "darbo jega" verta
tik isvykos i Airija (geriausiai be sugryzimo), kastuvelio duobems kast,
akmenelius is dirvos rankiot, 40 Lt/diena, bet ne daugiau. tu jau jiems
permokejai, gaila, kad taip.. na tau bus pamoka.
sitiems nebemokek nei lito, o draugeliui gera pliauska tarkstelk sutikes (uz
rekomendacijas)