Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-09 16:27:16
fignia cai tau kabina makaronus net neraudonuodami. Va cia ju tirkoji specialybe.
Nezinau kur cia taip mokejo po 200 lt i diena? Gal aukso amziuje ir taip, bet sia vasara jau taip negirdejau, kad butu.
O ir ka samdziau per paskutinius 12 menesiu visi galejo darbus pardeti "rytoj" arba veliausiai "kita savaite". Taip, kad jau tada nebuvo tokios itampos (zinoma tam tikriems sezoniniams darbams ji buvo islikusi pvz spalio menesi sildymo sistemu meistro sunku prisikviesti). Bet gipso sukimas ir dazymas tai ne tos sritys kur didelis sezoniskumas galetu buti. Ir del smulkiu darbu irgi jau fignia, nebera jau per smulkiu darbu. Juolab, 20 kvadratu gipso susukimu su glaistymais ir nudazymais, tai ne vieno sikpuodzio pastatymas ar sviestuvo pakabinimas. Cia darbo jau kokiom 3-4 dienom.

T:)