Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-09 16:36:30
uz tas 8 zmogaus darbo dienas tu jau susimokejai. Tai sazininga is tavo
puses. Dabar sazininga butu pasakyt, kad aciu uz pastangas ir eikit is kur
ateje. Bet tada reiktu dar laiko ir papildomu lesu brokui taisyt. Ko gero
rinkciausi si varianta, nes kyla klausimas kiek jie sugebes tas klaidas
istaisyt.
Is ju puses saziningumo ir klaidu pripazinimo nesitikek. Esu turejes toki
praraba, kuris visas ju klaidas per pusvalandi apsukdavo taip, kad vos ne as
kaltas likdavau, ir beliktu dziaugsmingai padekot, kad jie pas mane dirba.