Tema: Re: kaip mokama u darbus?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-10 11:44:39
mano patirtis su prarabu (firmos atveju buna panasiai) tokia: prarabas lyg
ir ismanantis reikala, bet prisiemes nevykeliu, kuriu darbo tempai ir
rezultatas apgailetini. Prarabas buvo geru liezuviu, tad pardavimai vyko
pusetinai, problemas uzglaistydavo. Man ji rekomendavo patenkintas zmogus.
Bet kaip supratau po to, dirbanciuju komanda buvo kita ir po 3men.
stumdymosi pasiunciau velniop.
Toliau dirbo tik pavieniai rekomenduoti zmones. Ju darbu labai patenkintas.
Jie taip pat stengesi, nes as buvau vienas is tasku, galintis juos
rekomenduot kitiems.